Politica de reclamatii

Noi, echipa Hermax, suntem in permanenta preocupati de calitatea serviciilor si a produselor noastre. Prin urmare incurajam orice feed-back, pozitiv sau negativ, si apreciem timpul si efortul tau pentru a ne comunica orice sugestie, satisfactie sau insatisfactie legate de experienta ta cu site-ul www.hermax.ro.

Va rugam sa ne contactati pe e-mail la adresa mono@hermax.ro.

Reclamatiile trebuie sa contina numele, datele de identificare si contact ale clientului, inclusiv numarul de telefon, precum si descrierea aspectelor reclamate.

Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract(daca e cazul), certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

***In cazul in care nu esti pe deplin multumit(a) de raspunsul nostru, te poti adresa Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorului (A.N.P.C.), Bucureşti, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, Telefonul Consumatorului: 021-9551, e-mail: cabinet@anpc.ro, www.anpc.gov.ro.